Hallgatóink mondták

“A kora gyermekkor pedagógiája szakirány hallgatójaként veszek részt a képzés két projektmunkájában. Tapasztalataim alapján nem csupán olyanoknak ajánlom a szakirányt, akiket kimondottan a felsőoktatás világa érdekel. Sok hasznos ismeretet nyújt mindenkinek, aki többet szeretne tudni a tanulásról, képzésről, oktatási szervezetekről, és kiváló lehetőséget kínál mindazoknak, akik képességeiket szívesen fejlesztenék alkotó csoportok tagjaként.”

(Seben Viktória)

“Jó szívvel ajánlom mindenkinek a Felsőoktatás-pedagógia szakirányt, aki szeretné megtapasztalni milyen együtt dolgozni és gondolkodni csoporttársakkal, tanárokkal. Aki kedveli a kihívást jelentő feladatokat, érdeklődik a felsőoktatás hazai és nemzetközi helyzete iránt valamint szívesen kipróbálná magát különféle tanulási környezetekben –  kutatásokban szerepet vállalva, szakmai gyakorlat közben, konferencia résztvevőként és azt szervezve.

A mesterképzésben két évében (különösképpen a szakirányon) rendkívül sok dolgot tanultam meg. Hogy jó kérdést feltenni nem könnyű, hogy másokkal együttműködni egy feladatban sok odafigyelést igényel, hogy a nemzetközi irodalom olvasásába bele kell jönni. Mindezek hasznos tapasztalások voltak számomra. Az itt tanultak mellett pedig sok értékes embert ismerhettem meg, rengeteg helyzetben kipróbálhattam magam és nem utolsósorban a tanulás szeretetét is innen kaptam.”

(Takács Kitti)

A szakirány legfőbb erőssége úgy vélem, a féléves projektek voltak. Ezekben a projektekben lévő munkafolyamatok nagyon közeliek a munkaerőpiac világához, rengeteget lehetett fejlődni közben, hovatovább éles szituációban tudtuk kipróbálni magunkat, képességeinket. (…) A képzést elsősorban azoknak tudom ajánlani, akiket érdekel az oktatás-kutatás, különösképp a felsőoktatás-kutatás világa. Ezen kívül egy szélesebb populációt a képzés (szerintem) nagy erősségével lehetne megszólítani, hogy rengeteg gyakorlatban hasznosítható tudást, képességet lehet megszerezni benne, így amikor a friss diplomás fiatal kikerül a munkaerőpiacra, megfelelő prezentációs tapasztalattal rendelkezik, fejlett íráskészsége van akár tudományos igényű írásokhoz is, könnyen dolgozik csapatban és gyakorlott a különböző számítógépes és online alkalmazások használatában is.”

(Wittmann Zsolt)